Co musisz wiedzieć o salesforce?

Coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z narzędzi typu sales cloud. Czym są i czy warto inwestować w licencje takich dedykowanych aplikacji? O tym poniżej!

Czym jest customer success platform?

Dlaczego warto zainwestować w salesforce?

Jak nakłonić pracowników do rzetelnego uzupełniania danych?

Czym jest customer success platform?

Narzędzia typu service cloud pozwalają na efektywne zarządzenie danymi o klientach i prowadzonych aktualnie projektach. Jeżeli zależy Ci na tym, aby jedno narzędzie umożliwiało agregowanie danych o kluczowych aspektach związanych z Twoim biznesem – Salesforce będzie tutaj odpowiednim rozwiązaniem. Mnogość funkcjonalności oraz customizacji powoduje, że coraz więcej przedsiębiorstw na całym świecie korzysta z takich systemów crm, które usprawniają wykonywanie codziennych obowiązków.

Dlaczego warto zainwestować w salesforce?

Salesforce pozwala na upłynnienie pracy poszczególnych działów w firmie. Uzupełnianie jak i przegląd danych jest możliwy na każdym urządzeniu (laptop, smartfon, tablet) i w dowolnym miejscu. Oznacza to, że nie musisz prosić pracowników o przygotowanie raportów – mając do dyspozycji platformę Salesforce jesteś wręcz samowystarczalny w tym kontekście.

Kolejnym atutem jest to, że można tam wprowadzić wszelkie procesy biznesowe z poszczególnych działów w firmie. W rezultacie przechowywanie danych w community cloud wpływa na podniesienie jakości pracy wszystkich osób w firmie, które potrzebują w jakikolwiek sposób przetwarzać dane klientów.

Po wdrożeniu opłacasz jedynie koszt licencji dla pracowników – dzięki temu możesz zapanować nad wydatkami.

Jak nakłonić pracowników do rzetelnego uzupełniania danych?

Dodatkowe aplikacje i narzędzia, które są wdrażane w firmach generują często opór wśród podwładnych. Z tego właśnie powodu warto zadbać o prawidłowe wdrożenie nowego systemu. Jego umiejętne zastosowanie może bowiem przełożyć się na usprawnienie pracy. Kolejny aspekt, na jaki warto się powołać to fakt, że platforma może być w pełni dostosowana do indywidualnych potrzeb firmy, aby jeszcze lepiej spełniała oczekiwania pracowników. To właśnie sprawia, że takie rozwiązania sprawdzają się w naprawdę wielu branżach.

Powyższy poradnik powinien w pełni odpowiedzieć na pytania dotyczące systemów crm. Jedno jest pewne – bez względu na to, w jakim sektorze – takie platformy są naprawdę godne przetestowania! Przejrzystość danych, przechowywanie danych w chmurze, stały dostęp do informacji – to zaledwie ułamek korzyści wynikających ze stosowania tego narzędzia!

Facebook Comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *